Kaypacha 22 maart 2017; video met Nederlandse ondertiteling

Gewoon-spiritualiteit.nl

“Jupiter vierkant Pluto. Ik zal gaan vertellen over deze Jupiter vierkant Pluto. (…) En wat gebeurt er deze week nog meer? Venus conjunct de Zon precies daar in Ram. Het is als een nieuwe Maan, alleen is Venus de Maan. (…) Zij is verbonden met de kosmische bron van ons zonnestelsel op dit moment. Dat is geweldig. Zeer krachtig. (…) En dan gaat de Maan naar Ram op maandag. En dan hebben we Zon, Maan, Mercurius, Venus en Uranus allemaal in Ram. Bah! Laten we proberen ons zwaard in onze zwaardhouder te houden. Dus dan raakt niemand gewond.”

“Diamanten zijn materiële weelde. Ik kan rijk zijn, ik kan egocentrisch zijn. Ik kan machtig zijn en in mijn eigen wereld leven op mijn manier: solide, zeker…! En… water verspreidt zich, water vult elke houder, water verandert zich en past zich aan aan wat nodig is. Dit waterelement, wat balanceert het? Ik zeg niet:…

View original post 160 woorden meer

Kaypacha 22 maart 2017; video met Nederlandse ondertiteling

Geef een reactie

