Soms verlies ik mijn geduld (van Inelia Benz)

Gewoon-spiritualiteit.nl

WAARSCHUWING! De eerste vier alinea’s worden gevuld met wat gaande is in de alternatieve en main stream media… maar verduur het samen met mij, het zal allemaal heel helder worden vanaf de vijfde alinea en verder.

ineliabnez-lostpatiencekopie

De laatste maand of drie, is er een vlaag geweest van einde van de wereld voorspelingen met hun begeleidende verlossingen. Naar het schijnt hebben we twee zeer grote vernietigingen van de wereld- en het soort vermeden dankzij het toegewijde werk en georganiseerde wereldmeditaties door ultra-dimensionele wezens en hun volgers. OH! En klaarblijkelijk hebben ze verzekerd dat we meer zullen “wakker worden en ontwikkelen” in het komende jaar dankzij hun ijverige werk. Dank je  😀

We zijn blijkbaar nog niet uit het woud, als er weer een ander, gepland einde van de wereld tevoorschijn komt binnen een week vanaf nu. En het maakt niet uit of je dit nu leest in 2015 of 2017, het is zeer waarschijnlijk dat er elke maand een scenario is van een…

View original post 858 woorden meer

Soms verlies ik mijn geduld (van Inelia Benz)

Geef een reactie

