Nieuws, leaks, hacks; onnavolgbare chaos!

Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

If you tell a lieHet is zo goed als onmogelijk om bij te houden wat er allemaal in de wereld gebeurt. De tijd lijkt niet alleen sneller te gaan, maar de nieuwsfeiten -weliswaar uiteraard meestal afkomstig van de alternatieve media- vliegen ons om de oren en iedere dag kom ik wel een aantal opzienbarende berichten tegen. Wil je echter nog een ‘leven’ hebben waarin innerlijke rust elke dag een noodzakelijke plaats krijgt, lees ik het en laat het weer passeren. En ik zou willen zeggen, volg de rubriek ‘Heb jij een link’ via het menu, daar worden dagelijks interessante en actuele links geplaatst door de lezers. Maar een aantal dingen die al dan niet op korte of langere termijn grote gevolgen zullen hebben zal ik er even uitlichten, inclusief de links naar de diverse artikelen.

Omdat alles terug te leiden is tot een ‘bepaalde agenda’ (Agenda 21) heb ik de afgelopen dagen een videoregistratie…

View original post 875 woorden meer

Nieuws, leaks, hacks; onnavolgbare chaos!

Geef een reactie

