Maria Magdalena: “De Moeder Kristal Mater Matrix”

Aquarius

(+ Meditatie – Ingesproken door Kees Post) / 8 Augustus 2016 / Rita Pulmans

Posted: 19 Aug 2016 02:01 AM PDT

Maria Magdalena

“De Moeder Kristal Mater Matrix”

(+ Meditatie – Ingesproken door Kees Post)

8 Augustus 2016 / Rita Pulmans

Kristallen zijn als Godinnen.

Diep Bewust in Moeder Aarde.

Ontwakend Uit Hun Slaap.”

Boodschap van het Moeder Kristal, Het Maria of Mater Matrix Kristal.

Ik ben ontwaakt. Dit ben ik reeds sinds enkele jaren, sinds jij geliefde mij herkend hebt. Mijn Mater Kristal, het grote Moeder Kristal, dat nu geactiveerd is, mede dankzij jullie geliefden, is doorstraaldmet Mijn Moederlijke Zegen. (Het enorm grote kristal is gelegen te Nebias, departement Aude).

Ik ben er voor jullie met mijn helende krachtige energie die onuitputtelijk is vanwege de Bron waar ze uit voort komt. Het is de Hoogste Bron die jullie…

View original post 909 woorden meer

Maria Magdalena: “De Moeder Kristal Mater Matrix”

Geef een reactie

