Ole Dammegard over Orlando en acteurs ontmaskerd

Irma Schiffers schrijft... (Dutch/English)

falseflagtiletds_500x330Maar weer eens een grote, diepe zucht! Beschietingen in een homoclub in Orlando. Het gebeurde ‘toevallig’ op de laatste dag van de Bilderberg-meeting waar meer dan ooit de pers op ruwe wijze werd geweerd, bedreigd en gemolesteerd door een overmacht aan Duitse Polizei. En terwijl ik dat allemaal aan het volgen was, stonden de nieuwsuitzendingen bol van een nieuwe valse vlag-operatie (zie verder de bewijzen ervan in de video’s hieronder, inmiddels Nederlands ondertiteld), in mijn optiek om de aandacht van de Bilderberg-conferentie af te leiden. En ik ben niet de enige met die conclusie. Ik kreeg van Ole Dammegård dit interview toegestuurd en ik ben het direct gaan vertalen en ondertitelen. Hij laat zijn licht schijnen over deze aanslag en heeft het daarnaast ook over andere actuele zaken, zoals o.a. over Zweden, waar hij de afgelopen weken na onze ontmoeting in Nederland bij de Open Mind conferentie heeft vertoefd.

De…

View original post 262 woorden meer

Ole Dammegard over Orlando en acteurs ontmaskerd

Geef een reactie

