Kaypacha 4 mei 2016; video met Nederlandse ondertiteling

Gewoon-spiritualiteit.nl

Een wekelijkse bijdrage van Bob Kukler en Irma Schiffers.

Ondanks dat collega Irma Schiffers al vroeg in de nacht van woensdag op donderdag de vertaling naar mij stuurde via het internet en ik al om half zes op was gestaan, heeft het lang geduurd voor ik deze ondertiteling gereed had. Dit had twee redenen. Ten eerste had ik vandaag de laatste opnames voor de film ‘JEROEN BOSCH; 500 jaar zijn tijd vooruit.’ En daarnaast is mijn montageprogramma extreem traag, omdat het propvol zit met zeer grote bestanden voor de eerdergenoemde film. Hierdoor kostte het renderen (= digitale omzetting) vandaag heel veel tijd. De komende week doe ik Kaypacha op mijn laptop… hopelijk gaat dat sneller.

Het blijft volgens Kaypacha een zeer enerverende tijd. “Dus we hebben een Pluto, driehoek Jupiter, driehoek Mercurius-Maan-Zon en dat duurt deze hele week. En daar wil ik het over hebben, want het gaat hier ook om…

View original post 553 woorden meer

Kaypacha 4 mei 2016; video met Nederlandse ondertiteling

Geef een reactie

