#narcisme #herken het maar snel!

Ziza schrijft

Dit moet ik ff kwijt hoor.
Vooral als waarschuwing, want *DAMN*, daten met een narcist is echt vet heftig.

Hij was het type spannend. Een donkere man met een enorme intelligentie, veel dromen en verlangens en bereid om samen met mij de hemelen te bestormen… zei hij.

Al direct in onze eerste chat zei hij dat hij heel erg geraakt was door ons contact, dat dit een match made in heaven was en dat hij naast me wilde staan als ik al míjn dromen en verlangens zou gaan uitwerken. Wow… dat klonk goed.

Het contact werd intenser. Er volgde een videocall en nog een, iedere dag uitgebreide chats, telefoontjes… we moesten elkaar gaan zien.

Hij had geen vervoer en hoewel hij de hele wereld over heeft gereisd en CEO is van een logistiek bedrijf was het wel erg ingewikkeld om van Rotterdam naar Amersfoort te komen. Of ik naar hem…

View original post 458 woorden meer

#narcisme #herken het maar snel!

Geef een reactie

