Kaypacha 10 februari 2016; video met Nederlandse ondertiteling

Gewoon-spiritualiteit.nl

Een wekelijkse bijdrage van Bob Kukler en Irma Schiffers.

Een hele inspirerende Kaypacha. En ook een hele lange Kaypacha.

En een lastige Kaypacha voor mij. Ik heb heel erg moeten zoeken naar hoe ik de ondertiteling vorm zou geven. Want het beeld is behoorlijk overbelicht, Kaypacha heeft zelf een wit jasje aan met zwarte bedrukking. En de zwarte rand van de laatste tijd ontbreekt. Ik heb daarom gekozen voor donkergele ondertiteling. Ik hoop dat je het kunt lezen.

Maar nogmaals wel een erg mooie en inspirerende, astrologische vooruitblik. “We hebben 10 planeten vandaag tussen 16 en 22 graden (…). Er zijn zoveel planeten hier die elkaar allemaal raken.”

Kaypacha gaat ook zeer diep in op relaties. Hoe relaties ons op een zeer diep niveau spiegelen. “Wanneer we in een relatie zitten –we komen in relaties terecht om verschillende redenen, vanwege verschillende verlangens, emotioneel, sommige meer bewust, sommige zijn onbewust- …

View original post 101 woorden meer

Kaypacha 10 februari 2016; video met Nederlandse ondertiteling

Geef een reactie

